Hektiska dagar

God morgon! Jag skriver ett kort och snabbt inlägg så här på morgonen. Ska skynda mig iväg för att åta frukost innan min lektion kl 8. Därefter har jag psykologi lektion och sen iväg till nästa lektion för att lämna in läxan och prata med läraren innan jag måste ner till Pratt för att packa väskan och förbereda mig för avfärd mot Caldwell. Åker kl 12 idag, kommer väl hem nån gång runt 8-9 tiden ikväll. Håll tummarna för vinst! Imorgon beger vi oss sedan den långa vägen upp till New Hampshire (5 timmars bussresa..) där vi ska ta ytterliggare en vinst på lördag!

Hörs igen i helgen och håll tummarna för oss!


Kommentarer
Postat av: Niklas

Tummarna är hållna, det är bara så jäkla svårt att skriva kommentarer då ;-)

Lycka till!!

2011-09-16 @ 08:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0