En gång ingen gång, två gånger är en vana

Ja man skulle ju kunna tro att det är min udda skada som jag snackar om.. Hade kunnat vara också, Nicole påpekade att jag nästa höst kommer att ha gått ner till 7 stygn eftersom det har minskat med 2 stygn från förra året haha.
Nej men det jag tänkte på med överskriften var att vi idag bärgade vår andra vinst för säsongen! 7-0 slutade matchen, och det hade blivit många fler om Mark hade tillåtit oss att göra fler. Men icke, allt för god sportsmanship! Det stod 5-0 redan i halvtid, och då hade fyra av oss startspelare redan blivit utbytta. 40 minuter fick jag skrapat ihop idag, men mot lag som det här spelar det ingen roll. Även om det är kul att få spela och kunna göra många mål så behöver de som inte starta även lite matchträning och för att kunna visa Mark att de kanske förtjänar en startplats!
Efter matchen begav jag mig till det kära biblioteket för några timmars jobb så här en söndagkväll. Inte en käft som behövde min hjälp så det blev tre långa timmar! Nu har jag precis kommit hem och ska slänga mig i sängen och kolla på tv vilket jag inte gjort på hur länge som helst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0