Siste september

Japp, då var det ett tag sen sist. Vi har hunnit med att spela ett antal matcher som har slutat med 2 vinster och 2 förluster. Imorgon är det dags för nösta match mot Dowling och det finns inget annat än vinst i den matchen! Mycket som händer den närmsta veckan som jag verkligen ser fram emot. Mamma och Kjell-Åke kommer äntligen till NY imorgon, och på söndag morgon åker jag in för att träffa dem och det blir en runda till Frihetsgudinnan och på kvällen ska jag äntligen få gå och se Lejonkungen på Broadway!! På onsdag kommer de ut hit till Long Island för att kolla på vår match mot NYIT, och det ska bli kul att få visa dem runt här. Lördag nästa vecka åker de hem igen, men då kommer Chrille på besök för att kolla på nästa match mot STAC. Mycket besök men gud vad roligt det ska bli!

Ikväll har det varit Criminal Minds maraton på tv som jag har kollat på samtidigt som det blivit lite städning och packning och diverse fixande. Fredagar är min fixa-på-rummet-dag så under veckan ser här ut som ett bombnedslag. Men jag kan inte hjälpa det, skola och jobb hela dagen lång, sen träning på det och nån dag jobb på kvällen eller försöka ha ett socialt liv med mina vänner. En mindre rolig grej som jag ju kan berätta, vilket egentligen inte förvånar mig (och förmodligen inte er heller..) är att jag igår när vi kom hem från bortamatchen vid 9.30 tiden på kvällen var jag tvungen att sätta mig och skriva en uppsats som skulle vara inne idag. Jag hade inte den bästa koncentrationsnivån och det tog mig till kl 3 på natten innan jag var klar. Då va det rakt i säng och jag fick sova en knapp timme innan jag vaknarav att brandlarmet har gått igång. Så det var bara att dra på sig joggingställ och ut ur byggnaden för att vänta och se vad som händer. Tack och lov behövde vi bara stå där ute i drygt 20 minuter innan vi fick komma in igen, men det förstörde min nattsömn. Upp kl 8 imorse för lektion, så totalt fick jag väl sisådär 4 timmars sömn inatt. Det kändes på lektionen då jag knappt kunde hålla ögonen öppna, och direkt när jag kom tillbaka till mitt rum säckade jag i sängen och sov i två timmar! Det värsta med hela dagen? Självklart så skulle inte min uppsats vara inne idag, och inte ens nästa vecka! Fråga mig inte var jag fick det ifrån.. men tur var det för det var nog den sämsta uppsatsen jag skrivit i hela mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0