Tredje gången gillt?

Precis hemkommen från andra fotbollsträningen för i vår, och jag kan säga att det var ingen höjdare. Tjejerna hade ingen som helst lust att träna, så de flamsade mest rundor och när inte ens vår (assisternade) tränare säger till så kommer ingen heller att lyssna på någon av oss andra som faktiskt vill få nånting ut av träningen. Jag menar, när vi ändå tagit oss dit i bitande kyla kan vi väl försöka göra någon nytta. Jag ber till gudarna att imorgon blir bättre. På tal om imorgon så får vi besök av 8 nya spelare som ska börja här nästa år, och de ska stanna ändå till på söndag. Pust. Så vi får hitta på lite roliga saker att göra, gå på baseball match, ha lite lagmöten och bara försöka lära känna varandra. Kul, men lite jobbigt. Speciellt när jag har prov och uppsatser till nästa vecka som måste tas hand om. Men efter så är det äntligen Spring Break! Det är mycket efterlängtat och jag tycker det kommer i precis rättan tid, när man hunnit bli trött på skolan och alla läxor hit och dit. Men kors i taket, vi har snart betat av halva terminen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0