Tomt på inspiration

Helgen gick över förväntan. Jag ska erkänna att jag var inte jättepigg på att de skulle komma, men det var riktigt roligt. Jättegulliga tjejer! Två av dem var från Colorado så de ska jag bli kompis med så kan man åka dit och hälsa på. I veckan har jag bara ett biologiprov att koncentrera mig på, men så har jag bestämt mig för att få en massa andra nödvändiga och viktiga saker gjorda. Lite mejl att skicka hit och dit och fixa lite.
Idag såg jag att jag hade fått ett kort från mormor. Tack så mycket, det var jätteroligt att få en hälsning! Saknar er alla där hemma!


Kommentarer
Postat av: Amanda Weberg

Haha, kul att du "väljer" vänner på det viset. Jag gillar det. Utnyttja det man har!! Haha!

2011-08-25 @ 17:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0