Röd mango

Som vanligt på tisdagkvällarna sitter jag på jobbet och pluggar. Men just idag går det lite trögt för min hjärna är helt slut efter mitt matteprov idag. 1,5 timme fick vi på oss, och jag som annars brukar ta det ganska lugnt på mina prov satt djupt koncentrerad under hela tiden! Och ändå han jag knappt klart. Hur som helst så kändes provet helt ok, innan kände jag mig lugnt och säker på att det skulle gå bra men så klart så var det några frågor som jag inte hade den blekaste aning om hur jag skulle göra. Men jag hittade en formel på vårt formelblad som jag inte hade använt ännu och fick fram nått svar, nu hoppas jag ju bara att det var rätt.
Det jag skulle komma till var att det är inte världens roligaste kväll att jobba på, men det rådde Sanna bot på genom att överraska mig med en glass från vårt favorit-glassställe Red Mango. De har massa smaker på yoghurt-glass och 20 olika toppings att välja på, så det är inte svårt att bli beroende. Dock är detta bara andra gången den här terminen, men det kan bero på att vädret varit för kallt för glass. På pre-season när det är typ 100 grader ute passar det utmärkt, och jag tror att personalen kände igen oss ganska snabbt när vi kom hela gänget.

För övrigt hade vi äntligen vårens första fotbollsträning idag! Tyvärr var jag tvungen att gå tidigare till mitt prov, men det var så sjukt kul at äntligen få röra en boll igen. Även fast vi spelade 3 mot 3 som annars är skittråkigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0