Vi är OK!

Förstår att ni hemma i Sverige är lite oroliga med tanke på den här orkanen som härjar på USAs östkust. Den kommer inte komma till oss förrän på söndag så vi har några dagar kvar att förbereda oss. Men ni behöver inte oroa er, skolan är ganska säker och det finns backup på allt, imorgon ska vi åka och köpa extra vatten och sånt som kan vara bra att ha om vi inte kan komma iväg nånstans. Kommer att hålla er uppdaterad på läget, men än så länge behöver ni inte oroa er!
Idag hade vi en lättare åtehämtningsträning imorse och i eftermiddags blev det en hel del taktik. Det behövs med så här många nya i lager, men det går bra och de nya tjejerna är är jätteduktiga. Imorgon blir det en tuff träning och en lättare och på lördag har vi sista träningsmatchen! Ska bli riktigt kul och spännande att se hur det ska gå. Efter matchen skyndar vi oss hem för vår första helt lediga kväll, men vi får se hur lediga vi blir med tanke på orkanen. På söndag blir vi också helt lediga, och jag hoppas att vädret inte blir för kasst för jag hade hoppats på att få träffa Steph och Vicky som jag bara träffat en kort stund sen jag kom tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0